HTML

Linkblog

Szavazás

Guitar Hero 2 teszt (PS2)

2007.09.21. 18:20 :: Dante

Már egy ideje megjelent a Guitar Hero 2 és hatalmas sikert aratott. Sajnos Magyarországon nem sok helyen lehet kapni és sokak szerint elég drága, de mégéri! Hogy miért? azt most megmondom.
Én először a Media Marktban ismertem meg a játékot és nagyon tetszett. A neten még utána néztem milyen is ez a játék. Mindenütt dicsérték és a videók is nagyon tetszettek. Amikor összegyűjtöttem a pénzem megvettem akkor több napon át megállás nélkül játszottam rajta. Az elején még nagyot szívtam mert a kezem nem akart oda menni ahova kellet volna, de egy óra játék után már ment a legkönnyeb fokozaton. Nagyon jól ki van találva a gitározás és a számok is nagyon jók. Négy fokozat van a játékban. Van persze tréning pálya, ahol gyarokolhatunk mielőtt belevágnánk a játékba. Minnél többet játszunk rajta (ami nem lesz nehéz), annál nehezebb fokozatokat teljesíthetünk, és ha végigvisszük egyik módban kapunk gitárokat. Pénzt is adnak a számok után amiből vehetünk karaktereket, számokat, videókat és a gitárunkat is lefesthetjük. A játék elején még senkik nem vagyunk, csak egy kezdő kis zenekar és minnél több számot megcsinálunk, annál jobb helyeken fogunk fellépni pl:Stonhenge vagy egy nagy színház. Összesen 10 karakternek vehetünk ruhát. Nagyon jó számok vannak a rajta pl:
                                                           Black Sabbath:War Pigs
                                                           Guns N' Roses:Sweet Child O' Mine
                                                           Lynyrd Skynyrd:Free Bird
                                                           Nirvana:Heart Shaped Box
És még sok más. Van multiplayer mód is ahol játszhatunk együtt, ott a rock mérőt mind a ketten mi alakítjuk, és lehet egymás ellen, aminek a lényege, hogy egy számban ki tud több pontot szerezni. Pontokat úgy lehet nagyon könnyen szerezni hogy nem hibázol. Így a  kettő, három vagy négyszeresét kapod meg.
A játék nagyon jó és szerintem aki teheti vegye meg.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kochanp.blog.hu/api/trackback/id/tr82172546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása